wtorek, 21 stycznia 2020

Greenmoney pożyczka z dostawą do domu do 5000 zł

Greenmoney pożyczka z dostawą do domu do 5000 zł i proste kroki do uzyskania - wypełnij wniosek i oczekuj na kontakt doradcy Greenmoney.


Zobacz też: ranking pożyczek na ratyranking chwilówek.

Dla kogo Greenmoney?


Aby otrzymać pożyczkę Greenmoney musisz być osobą pełnoletnią oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

Poza tym, że należy być osobą pełnoletnią, pożyczka Greenmoney kierowana jest do osów, które nie ukończyły 74 roku życia

Greenmoney to pożyczki w domu u klienta, na spotkaniu z konsultantem Greenmoney okaż ważny i niezniszczony dowód osobisty oraz tytuł własności lokalu, np. : 
  • umowę najmu lub 
  • imienny rachunek za media wystawiony na Twój adres zamieszkania lub 
  • korespondencję kierowaną na Twój adres zamieszkania. 

Ubiegając się o pożyczkę Greenmoney, powinieneś posiadać stałe źródło dochodów, np.: 
  • pensja, 
  • renta, 
  • emerytura.

Rozmowa z konsultantem


Konsultant Greenmoney oddzwoni w ciągu kilku minut od złożenia wniosku o pożyczkę, przy czym weź pod uwagę, że konsultanci Greenmoney pracują w godzinach 08.00 - 19.00 - jeśli zostawisz kontakt po godzinie 19.00 musisz się liczyć z tym, że kontakt nastąpi kolejnego dnia.

W zależności od toku rozmowy, liczby pytań itp. rozmowa z konsultantem Greenmoney może trwać od kilku do kilkunastu minut.


Złoż wniosek o pożyczkę


Kwota pożyczki


Wysokość pożyczki, którą możesz otrzymać zaczyna się od kwoty 600 zł w dogodnych okresach spłaty: 35, 44, 52 tygodnie. Pożyczka dla nowych klientów dostępna jest na okres 35 tygodni.

Pożyczka bez zaświadczeń - Istnieje również możliwość ubiegania się o pożyczkę bez zaświadczeń o dochodach - wówczas kwota pożyczki każdorazowo ustalana indywidualnie i uzależniona jest od obecnej sytuacji finansowej, tak by udzielona pożyczka spełniła oczekiwania i pozwoliła na dogodne, nieodczuwalne spłacanie rat.


Opinie klientów

Opinie o Greenmoney to opinie znalezione na stronie firmy:

Magdalena: Każdy może wpaść w finansowe tarapaty, niestety przydarzyło się to też mnie. Straciłam nadzieję, że mogę uzyskać skądś pomoc i wtedy trafiłam na serwis GreenMoney.pl. Konsultant, mimo mojej kiepskiej zdolności kredytowej był w stanie znaleźć też coś dla mnie. Aktualnie wychodzę już na prostą, jestem szczęśliwa, że na was trafiłam! Polecam!

Damian: Jestem studentem, w mojej rodzinie nigdy się nie przelewało więc postanowiłem, że muszę dać sobie radę sam. Nowe miasto, nowe środowisko, nie było łatwo. Na serwis GreenMoney.pl trafiłem gdy musiałem zapłacić czynsz, a pensji nadal nie było. Znaleźli dla mnie pożyczkę na dobrych warunkach, którą udało mi się błyskawicznie spłacić. Super obsługa, super oferta, super firma! Polecam!

Bronisław: Pieniądze potrzebowałem na naprawę samochodu, który nagle się popsuł. Nie zastanawiałem się długo, od razu pomyślałem o pożyczce. Na szczęście trafiłem na serwis GreenMoney.pl, który w krótkim czasie pomógł mi zdobyć pieniądze na naprawę.


Przykład reprezentatywny


Reprezentatywny przykład dla Pożyczki pieniężnej: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 81,39%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 6000 zł, całkowita kwota do zapłaty 10883,4 zł, oprocentowanie stałe 10%, całkowity koszt kredytu 4883,4 zł (w tym: prowizja, opłata przygotowawcza, opłata za obsługę domową, odsetki) 12 miesięcznych rat równych w wysokości 906,95 zł . Kalkulacja została dokonana na dzień 09.12.2019.

GreenMoney.pl. nie jest firmą pożyczkową, a jedynie ułatwia kontakt klientom zainteresowanym krótkoterminowymi pożyczkami oraz chwilówkami z czołowymi dostarczycielami pożyczek na rynku. Klienci uzyskują najlepszą ofertę, nawet jeżeli mają niską zdolność kredytową!

Zachęcamy do wyrażenia własnych opinii o Greenmoney.


Dodatkowe informacje


O pośredniku: WebField Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-386), ul. Lęborska 3B, NIP: 5833190889, REGON: 363241225, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy miasta Gdańsk, VII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000591826,o kapitale zakładowym w wysokości 205 000,00 złotych. Webfield Sp. z o.o. pełni rolę pośrednika finansowego pomiędzy klientem a instytucją pożyczkową, przy czym umowy pożyczek zawierane są przez instytucje pożyczkowe współpracujące z Pośrednikiem.

O pożyczkodawcy: Everest Finanse S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Stary Rynek 88, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego–Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000541824, NIP 7831722320, REGON 360730596, kapitał zakładowy 5.000.000,00 zł. Pożyczkodawca udziela pożyczek gotówkowych na okres 35, 44, 52 tygodni, na kwotę od 600 zł. Informujemy, iż pożyczkodawca działa w oparciu o przepisy obowiązującego prawa wynikającego z Ustawy o kredycie konsumenckim.

O administratorze danych: Informujemy, że administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest WebField Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-386), ul. Lęborska 3B. Państwa dane osobowe mogą być, przetwarzane w celach marketingowych związanych z przedstawieniem oferty, a także w celach świadczenia usług drogą elektroniczną oraz analizy finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do ww. celu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz