wtorek, 7 kwietnia 2020

Pożyczka od ExtraKieszen do 15 000 zł

Szybka pożyczka ExtraKieszen, to pożyczka przez internet do 15 000 zł - szybka gotówka dla wymagających klientów! Extrakieszen.pl jest agregatorem pożyczkowym, pełni rolę pośrednika pomiędzy pożyczkobiorcą, a pożyczkodawcą.



Kroki Extra Kieszeń


Przejdź na stronę ExtraKieszeń,
Wybierz kwotę i czas spłaty pożyczki,
Wypełnij wniosek online,
Spotkaj się z kurierem i podpisz umowę,
Czekaj na przelew lub odbierz pieniądze na poczcie.


Dla kogo Extra Kieszeń


Aby wnioskować o pożyczkę Extra Kieszeń:
  • musisz posiadać polskie obywatelstwo
  • być w wieku od 20 do 80 lat
  • Extrakieszen.pl wymaga stałego dochodu - honorowana jest umowa o pracę, renta i emerytura. 
Warto też wiedzieć, że aby starać się szybką pożyczkę bez przelewania grosza powinieneś posiadać stałe zamieszkanie.

O Extra Kieszeń


Extrakieszen.pl nie jest firmą pożyczkową. To pośrednik pożyczkowy zapewniający najwyższą jakość usług w sektorze pozabankowych pożyczek online. Serwis gromadzi informacje, które udostępniają klienci w trakcie wypełniania wniosku. Dzięki tym danym dopasowuje ofertę do aktualnych potrzeb i możliwości pożyczkobiorcy, zobacz też Logowanie Extra Kieszeń.

Pożyczkodawcy weryfikują dane zamieszczone we wniosku przez potencjalnych klientów. Na tej podstawie dokonują oceny ryzyka kredytowego i podejmują decyzję o ewentualnym przyznaniu pożyczki online. Extrakieszen.pl nie daje gwarancji, że wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie.


Opinie o Extra Kieszeń


Opinie o Extra Kieszeń - są to opinie znalezione na stronie firmy.

Marcin 31 Pracownik call center - Wracając samochodem z wakacji miałem wypadek. Wypadłem z drogi i uderzyłem w drzewo. Na szczęście nic mi się nie stało. Niestety największe obrażenia odniósł… mój portfel. Nie miałem wykupionej polisy AC. Spłukany po urlopie musiałem naprawić samochód. Na szczęście kolega polecił mi Extrakieszen.pl. Otrzymałem szybką pożyczkę bez przelewania grosza. Auto naprawiłem bez żadnych problemów.

Michał 24 pracownik biurowyMiałem nieprzewidziany wydatek. Musiałem szybko zdobyć pieniądze. Nie chciałem bawić się w zbędne formalności i przelewanie grosza. Siostra poleciła mi Extrakieszen.pl. Podpisałem umowę, a gotówkę odebrałem na poczcie!

Renata 36 Nauczycielka - Robiłam remont łazienki. Podczas prac okazało się, że brakuje materiałów. Nie miałam już pieniędzy i zależało mi na jak najszybszym skończeniu sprawy remontu. Skorzystałam z agragatora Extrakieszen.pl. Najbardziej podobało mi się to, że mój wniosek trafił do wielu firm pożyczkowych. Pożyczka przez internet na konto to bardzo wygodne rozwiązanie!


Przyczyny odrzucenia wniosku


Twój wniosek Extra Kieszeń może zostać odrzucony z kilku powodów:
  • Nie posiadasz wystarczających dochodów do spłaty pożyczki.
  • Figurujesz na jednej z list dłużników: BIG InfoMonitor, ERIF lub KRD.
  • Nie odbyłeś rozmowy telefonicznej z konsultantem Extra Kieszeń.
RRSO to Rzeczywista Stopa Oprocentowania. Wskaźnik informuje o całkowitym koszcie zobowiązania. RRSO liczy się w stosunku rocznym. Całkowitą cenę znajdziesz w kalkulatorze pożyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz